Friday, April 3, 2009

makan,jalan&sopping...

tengahari td rezeki kami dak Admin Alhamdulillah murah.de sorang supplier ni,kalo dia nk amk cek mst dia blnja k/org...dl pn dh penh 2x la dia blanja k/org..sonoknya,arini k/org kelima2 admin dpt kuar mkn skali.bkn selalu dpt kuar mkn ramai2 cmni,heheh.kami pn mmg sj provok dia soh blnja,lgpn cek dia nk amk tu beso amountnya,pela sgt tkt blnja kami2 yg mkn ala2 jekn,yeke ala2..??;)k/org g Kenny Rogers Mines.lps hbs mkn aku temn Ida g crk xternl hdisk utk off,tetiba nmpkla plk kdai Adidas dkt2 stu,de sale plk tu.pantg tul aku tgk kdai Adidas de offer ni.aku msuk usha2 beg&sdh bkenan ngn 1 sling beg ni&tgk2 aku dh t'tangkp beg yg cute & menyerlh ni,huhuh.swap je plk tu sbbduit xamk lg ms jln tu.bayo blk jela gmknya..ms nk blk lk,lalu kat 1 kdai ksut ni,sblm tu dh singgh 1 kdai lain sbb ida kt nk crk sandal br,sbbkn nk cept ida try jek 1 sandal ni,de less.pstu dia soh aku try gk,tgk2 sedp pakai,empuk lk tu..apelagi,bkn ida jek ngn aku2 skali sambo sandal yg sama,huhuh sabo jela ek.xpelakn ida,sm la plk dh bekenan nk wat cane,amk display pn jdk!

1 comment:

Alida Ali said...

huhuhu..tu namanya sambil menyelam minum air...masa kt kedai cm tak menarik je bag adidas tu..bila dh blk cm menarik lak hehehe...