Thursday, April 16, 2009

Begku..

emm sebenanya dh lama aku dpt beg ni tp br teringt nk u/load.yela nk tgg gambo2 lain ms g bcuti kat Penang ari2 lama sgt,sbb gmbo2 tu de dlm SIL aku nye kamera,xsempt nk copy lg.anywy,dr dl lg aku mmg dh minat ngn beg Gucci ni.tp almaklum jelakn,brp hrga beg ni yg ori mn nk mampunya nk beli.ari2 ms g ct kat Batu Feringgi,Penang hjg bln leps ngn fam in law aku,dela tempt jual2 mlm mcm kat downtown/uptown kat sn.mcm2 ade,menarik!MIL seronok menyurvey brg2 & dia plan nk belikn beg utk kwn dia sbb de pesn.aku pn nmpkla 1 beg Gucci ni.mmgla mint gk tp sbb hrga dia blh thn&aku pn xde bajet ms tu just dpt tgk jela.MIL aku sibok dok provok aku soh beli beg tu tp aku ckpla trus terang xde bajet.kebetuln d/org 1 family de dpt durian runtuh skit,so dia soh aku amk jela beg tu,dia bayokn.huhuh,bestnya,aku suka sgt tp xdela tunjk dpn2 dia kn.just ucp thnx jela sbb belikn aku beg tu.w/pn aku minat 1 lg pattern beg Gucci ni tp dpt pattern lain & org belanja plk tu,kira okla kn.hrp nk beli sdiri nth bla la gamknya.tgkla,kalo de rezeki nt,aku crkla pattern yg aku mint tu kat KL ni,kat 'PS Butik' belambak,tggl sedia duit jela...hahaha

No comments: