Friday, April 24, 2009

Jalan2 ke Jakarta & Bandung...

weekend br ni (18-21/4/09),aku join kakak aku & member2 dia g melancong ke Jakarta&Bandung(kira 2 in 1)la..xcited gk aku,w/pn pd awlnya de bengang skit psl org xbg bcuti lbh tp tryla lupakn rs bengang tu utk menikmati pcutian aku ke Indonesia ni.hehehe,nila 1st time aku nk melancong ke luar negera,Indonesia (selain dr Spore) & naik air asia flight.best2..dpt tmbg murh lk tu,sonok tul!k/org g flight mlm ke jakarta,smp sana lps 2jm.smp2 pakck tour guide tu bwk kami g Bandung sbb mmg misi kami nk sopping2 di Bandung dlm ms yg sama nk rs smp di Jakarta.baguskn,dlm 1 trip leh rs g 2 tempt skaligus.1st time tkr duit Indonesiakn,tgezut tgk duit b'juta2..hehehe.selama ni xpenhla pkr leh dpt pegang duit smp 2juta lbhkn,huhuh.duit dh bykkn,nk byr ms beli2 brg tu pn phening.awl2 tu xtau cane & nk kuarkn duit mn 1,takut gk t'lbh bg ek,bahaya2..anywy,mmgla Bandung & Mangga 2 kat Jakarta ni blh dikatakn 'heaven' bg org yg suka sopping2 mcm aku ni,hehehe.sumenya kta rs murh & kalo blh,suma kta nk bl sbb nmpk beza hrg & duit yg jd byk.mcm aku jek,antaranya dh borong blouse smp 3 helai,kain cotton 2 helai,handbag 2,1 beg silang,kasut ala2 croc tu smp 3...dan mcm2 lg,dgn kata lain,gilela!mmg xsedo diri kalo dh sopping kt sn,hehehe..tu xmsuk lg brg2 & baju yg org kirm,huhuh.nsb baik je x exceed limit luggage flight!nila untungnya g beramai2,leh kira group luggage...pe2 pn,enjoy the pict taken there.wat smntara ni de gmbo brg2 yg aku borong je,gmbo2 lain lom diu/load lg sbb br nk belajo transfer gmbo,almaklumla,pakai kamera br kakak aku,heheheh...tunggu ye...tp de gk yg xseronoknya dlm pcutian aku kl ni,nsb baik jd ms dh blk KL...aku demam,sakit tekak & batuk la plk...smp xde suara lk tu,jd rockers beb..huhuh;(
(to be continue)

2 comments:

Awa Khuzailah said...

xckp pon nk gi bandung..leh kirim tau

rinaz said...

almk,sorila ek..
xbrp nk cite sgt,xt'ingt pn ari2 nk bgth ramai,org2 kt off je yg tau..tu pn de yg lst mnt br tau..myb nxt time ek..;)