Friday, April 24, 2009

Happy Birthday To Me...

selamat hari jadi utk aku sendiri...semlm,23/4 ialah hari aku dilahirkan pd tahun 1979..tuo dh aku thun ni,dh 30 umur aku,huhuh...pejam celik sekjp je umur kita meningkatkn.umur semakin meningkt tp amaln xbyk mn,cm pe yg tdaya amalkn pe yg wajib,buat baik sesama insan,kurgkn musuh & wat keja seikhlas mungkin.bnda2 & amaln buruk seboleh mungkin dijauhkn,insyallah hidup kita akn berkat & bahagiakn..w/pn besday aku smlm,asben aku mmg komprem la tergolong dlm kategori 'lelaki melayu xromantik!'adeke bla aku ckp dia xde perasaan dia leh tny lk,knp..?bla aku tny arini brp hb br dia jwb..'besday awkkn arinie,knp nk kn wishke..'bole..?sabo jela kn.xpela,xromantik pn aku hrp dia ikhlas sayangkn aku,kalo dpt asben romantik tp de 'udang balik mee' wtpekn..?silp2 lama2 kta plk yg mkn hati.bersyukur jela dgn pe yg ade ek...;)xpela,asben aku xwish pn jnji family aku,mak,abh&kakak2 aku awl2 dh wish ms pg2 msuknya 23/4 tu.xterlupa jgk D-La & Jaja yg wish aku through mail,thx u alls,xlupa hari penting family & bespren u alls ni.btw,aku dh dpt 2 present utk besday kl ni..1 perfume Avon dr kak Miza & blouse bunga comel,fr Bandung dr kak Yam.Thx again sis.Love U all!

No comments: