Tuesday, January 18, 2011

Sogo member day...

Jumaat & Sabtu bru2 ni de Sogo member day...mcm biasa,aku,wawa & anoy dh siap2 pakat nk m'jengok & meng'window' sopping dl ok ke x sale kali ni...awl2 aku dh target nk carik hndbag yg menarix tp ngn rega b'patutan...blk keja Jumaat tu kami pegi dijoin skali oleh k my yg teruja lps kami cite de member day kt Sogo...what a shopaholic geng hehehe...

k to cut it short,nila hasil borongan aku mlm tu...

pe de dlm ni...?jengjengjeng...tgk jela pict2 kt bwh ni,kalo rs2 maleh tgk abaikn jek k.. ;)

beg pertama & ke2 aku...

beg mahal yg xbrp mahal & jarang2 aku beli...

kasut..antara brg wajib beli kalo de sale..

last but not least,sepasang blouse & slack utk g off...

kesimpulannya,aku rs agk puas hati ngn sale utk member day kali ni,sb aku dpt beli byk bnda hahaha....knapa agknya aku beli hndbag smp 3?ni antara sbb2nya:-

1. hndbag avon yg aku bwk hr tu kebetulan talinya dh t'sangat uzur,cuma tgg masa je nk putus...
2. keciwa ngn hndbag kunun 'branded' tp murh yg aku beli kt downtown sblm ni...w/pn de kecacatan skit je kat bhg tali tp aku keciwa sbb 1st time pakai dh trus de cacat huhuhu...
3. aku rs skang ni aku mmg dh xde hndbag baru yg aku rs thn & cantiks kalo nk bwk utk kenduri khwin ke pe...

ok x sbb2 yg aku listkn nih..?sbnrnya nk sedpkn hati jek sbb dh borong agk m'gila... ;p

No comments: