Sunday, January 30, 2011

green cheongsam...i loikeee!

baru2 ni aku de tgk kt rancangan Fuhhh tv3 psl event ni,w/pn sblm tu ida ade bg aku tgk pict fav artis aku,Fazura pakai cheongsam hijau ni..somei sgt,i loikeee!rupanya pict yg aku tgk tu dr 1 event melibatkn local celebrity&fashion designer anjuran shopping centre,the Weld sempena CNY akn dtg ni...
tema event tu 'The Green Cheongsam'...kalo xsilp aku,ianya dianjurkan utk create new idea bg theme warna cheongsam yg biasanya merah/oren...sj,nk asah skill2 local designer utk create s/thing new dgn menggunakn kaler hijau..kebetulan plk,aku mmg peminat tegar kaler hijau...so aku mmg suka la bla de event mcm ni melibatkan green kaler lgpn aku dpt tgk pict Fazura somei pakai cheongsam hijau yg bg aku,perfectooo...
selain fazura,de gk celebrity lain yg turut menggayakn cheongsam hijau ni mcm erra fazira,yg bg aku..bj yg dia pakai still typical cheongsam style cm kaler je tukr hijau & de gk nasha aziz dgn cheongsam yg dia pakai agk meriah w/pn the kaler aku nmpk more to blue not green but still nice cm sbb kedua2 ni aku minat gtu2 je so fazura still the comellest&cunnest,blh...?hehehe

No comments: