Thursday, January 20, 2011

selamatnya rasa...

aku nikan mmg pengguna tegar public transport,lg2 bas...g blk keja mmg nek bas kalau asben aku xhtr..so,br2 ni aku de nmpk iklan dlm bas..d/org akn sediakan bas khas tuk wanita je yg naik,ala mcm komuter yg de 'pink coach' tu...samala konsep cm yg hanginnya pink coach tu ade je makhluk2 b'gelar lelaki dlm tu,jenis xphm bhs agknya...tp dlm iklan yg aku baca tu utk ke umh aku xde lk bas wanita tu,sume g area2 lain mcm damansara,shah alam,dll..

nk dijadikan cite,hr selasa blk keja br ni mcm biasa aku akn tukr bas dr leisure mall utk ke umh..tgk2 bas aku pn smp,no.U 46...nmpk ms nk naik cam kosong je..then ms nk byr tiket driver tu siap ckp,xpe naik pelan2,dlm ni sume pompuan leh dok mana2..betulla,rupanya bas tu bas wanita...br2 je area ke umh aku ditmbh dlm senarai..yehaaa sonoknya rasa,ms naik tu pn bykla tmpt kosong leh pilh...aku siap dok blkg skali tu...

Mmg betulla,kalau naik bas yg sume wanita,kita rs lebih & t'sangattttla selesa..xpyh rs tkut2 sape akn dok sblh kita&kta leh pilih nk dok sblh sape pn xde mslh...bkn ape,mcm aku xbrp suka kalau dok sblh kta tu lelaki pstu jenis yg dok xgheti nk agk2 ruang dia je,smp mengimpit kat tmpt kta,rimaskn...?

4 more info blh baca dr sn k... http://www.rapidkl.com.my/

No comments: