Friday, January 30, 2009

cuti CNY lama beb...

rs mcm dh lama aku x u/date blog aku ni, ala2 merajuk gtukn hehehe.xde maknanya eh nk majuk2,buang karan lgpn ngn sape nk majuknya.sbnrnya xde cite br nk di u/datekn.br2 ni cuti pjgkn sbb CNY,smp 4 hr bederet,huhu hebat2.sonok tul ct lm2 ni,leh berehat sbb mgg lps aku kurg siht,dr ptghn mgg lg aku dh kn selsema skali ngn skt tekak & ala2 nk demam.dhg amk ubt kt klnk pn xbaik2 jgk,busan tul skali ngn asben aku pn t'jangkit,maklumla udh seumah kn,heheh.kesian gkla dia,nmpk dia lg xlrt dr aku yg dh lm sakit ni.tp xpe,w/pn sakit2 tetp kn menikmati cuti pjg ni,rugi kalo ct pjg ni xdiguna kemana2kn.tp bkn g mn pn,just blk kg asben jek,kt KK.blk ni nk tgk2kn mak & adk dia sbb akak dia xde g kl jp mgg ni so k/org blkla,reht kt kg jek.dl2 aku ingt lg,kalo kata ms CNY nyer ct,jgn hrpla nk dpt g mn2 sbb blh dikatakn hmpir sume sopping2 kompleks & kdai2 beso tutp w/pn kt KL ni,hrpkn watson ngn kedai2 melayu/mkn je yg bukak tu pn sbb mostly staff dia melayu & dh sah2 kta xmkn kt kedai cinakn,huahua.tp aku nmpk skang dh byk bezala.mula2 aku dh bajet,blk kg ni jgn hrp leh dpt g jln2 kt pekan, kalo nkg jln/bl brg pn ari sabtu/ahd je,sbb isnn&slasa dh ct CNY,rupa2nya meleset jauh bajetan aku tu.kt KK ni pn,kedai plg beso kt sn,The Store de bukakla,tmsukla kedai br kt pekan ni, Hari2!kira okla tu kn,kalo org rs nkg bl brg ke jln2 ke, boring dok kt umh leh gkla jln2 cuci mata kt pekan, idokla busan sgt yop!xsia2 gkla ct lama aku dok kt kg ni..

2 comments:

Alida Ali said...

Huhu byk gila update ek.

rinaz said...

tula psl,nila dikira mengisi ms lapang hehehe.nth pe2 ajelakn;)