Saturday, January 3, 2009

Bespren Kaum Wanita...

Diamonds, are a girl best friend,huhuhu..mcm tula lbh kurg bunyik lagu promo utk perfume ni.hehehe.sbnrnya,menjelng thn baru ari2 de kisah sedey & de gk kisah gembira.Kisah sedey bla mlm hr Rabu 30/12/08 opah asben aku meninggalkn dunia,pergi mengadap Illahi,Al-Fatihah utknya & sedara semuslim lain yg telah lama meninggalkn kta...K,kta tinggalkn kisah sedey tu lgpn nk msuk thn baru kena la ceria skit kn.ms kt kg ari2,ptg ari khamis tu aku & my SIL dok story psl perfume.aku mention kt dia,last perfume dia promote kt aku ari2 aku rs mmg wangi,Diamonds by Emporio Armani,model komersial tu Beyonce siap de gelek2 dia yg biasa tu lg.pstu SIL aku ckp dia skang pakai perfume br,Gucci by gucci & dia dok krm perfume br dr Chanel,No.5 Eau De Premiere kalo xsilp aku,nk kata br xbr cm refresh version la lbh kurg..dia pn bg aku try perfume br Gucci dia tu.Not bad tp aku ckp kt dia,aku prefer yg Diamonds tu lg,pstu dia pn bgth aku,dia de 2 botol Diamonds tu sbb 1 boyfren dia present & 1 lg dia br bl sendiri.dia leh tny aku 'nakke..?' xknla aku nk jwb xnk kan,ngn pantas aku menjawab,'nak!!'hehehe,selalu aku segan gk nk xcited mcm tu dpn dia tp sj je kot2 btul dia nk bg aku perfume tu menarik gkkn hehehe.dl dia penh gk present kt aku 1 perfume,Polo Blue Woman by Ralph Lauren.smp skang aku xhbs pakai lg,sayangnye pslkn...

dr ptg smp ke mlm,aku lom dpt lg perfume yg dia offer td,aku xdela hrp sg, kalo de okla kalo xde pn xpe,xdela nk paksa dia bg gkkn.tgk2 mlm tu,dh lewt gkla,ms dia trn dr bilik dia,dia pass kt aku botol perfume Diamonds yg baru,penuh lg.memula aku ckp kt dia,bg yg dh pakai pn xpe,aku xkish jnji dpt org bg,tgk2 dia bg yg dia br bl,okla tu,heheheh..sonok2.Thanx SIL..mmg thn ni xde plan nk beli perfume2 jns mhl ni, xmampu!ingt nk hbskn je dl perfume yg ade,tgk2 dpt plk!Tersengeh2 aku dok tgk botol tu 2,3 hr ni,hehehe..sabo jeler kengkwn;)Diamonds are forever...

No comments: