Thursday, February 24, 2011

InsyaAllah...

pict fr google...
lagu2 maher zain dh lama b'kumandang & biasa kita dgr sjk dia dtg & popular kat M'sia nikn..?br2 ni sempena maher zain nk dtg buat konsert lg skali so dia de buat gimik baru..nyanyi lagu popular dia InsyaAllah dlm bahasa melayu...

pict fr google...
baru2 ni de member tanya aku dh de copy ke lagu dlm bahasa melayu tu so aku pn crikla utk dia & skali utk buat simpanan aku...lps dh dgr,rasa mcm touching sgt & aku asik dok ulang2 lagu tu lebih dr 3x,b'kali2 la ngn kata lain...

Korang bacala lirik dia yg aku letk ni & kalo blh,dptkn,dgr&hayati lagu InsyaAllah dlm bahasa melayu ni...sure korang pn akn tangkp cintan gk...proud sgt sbb maher zain sudi nyanyi&rakamkn lagu dlm bahasa kita...yela,bkn senang nk amk hati peminat esp kat m'sia nikn...kalo korang xde lagu ni dun wori,leh copy dr aku k...i kan dj part-time kikiki...

click pict utk zoom

No comments: