Wednesday, February 2, 2011

haq v khurafat...

hr sbtu baru ni,aku dh plan ajk asben g tgk wyg...mulanya aku dh book nk tgk khurafat tp disebabkn teringat cite Haq dh kuar kt pnggung & dia pn kata tu antara cite yg dia nk tgk so kami tukarla cite...kami g tgk cite haq ni kat jj cheras selatan...

tajuk 'haq' ni sempena nama watak utama & baik dlm filem ni,lakonan zulhuzaimy...kalo xsilap aku,plan penerbit filem ni nk buat filem melayu yg ala2 adiwira/superhero mcm the matrix,yg de lwn2 sbb 2 watak utama filem
ni iaitu haq & bad (lakonan adi putra) de kuasa dlm diri masing2...tp biasala,kalo kta dh de kuasa sedikit sebyk mesti akn rasa tamak & nk pastikan kita de kuasa lebih dr org lain..

bg aku cite ni ok2 je,gempaq skit sbb de pakai side effect ms d/org bertarung keluar kuasa2 tu...aku xnkla m'bantutkan p'kembangan filem melayu kita tp kira cite ni xmndpt recommendation dr aku...nsb de adi putra,dpt gk cuci mata sedpkn hati tgk cite ni hehehe...

btw,disebabkn plan awl nk tgk cite khurafat xmenjadi so smp skang aku masih xdpt2 g tgk cie khurafat..takat dgr cite dr org jela,kwn aku fizah kata cite ni de twist skit dkt ending dia so ni yg buat aku rs xsabar2 fikir bilala nk dpt tgk cite ni huhuhu,kesiannn...
masuk iklan skit...ms aku surf crik pict2 ni,aku de jmp akn dtg awl thn ni 1 lg cite seram,again lakonan liyana jasmay...tp yg menarixnya de zahiril adzim, i like jgkla dia...ikut preview ringkas psl cite ni mengisahkan saka yg nk diturunkn pd family...biasala,lebih kurg tu je kisah cite seram skangkn...sama2 la kita tunggu....

No comments: