Sunday, January 10, 2010

welcome 2010...masih lom terlewatkn

dh 10 hari berlalu dlm Jan'10 ni..tp rs2nya masih lom terlewat utk aku ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kpd semua & aku sdiri.

semoga tahun br 2010 ni membawa kebahagiaan,keberkatan & lebih kejayaan utk kta semua.dh lama aku rs xwat azam utk tahun baru,bukn pe..biasa kalo buat pn xhbs dicapai azam yg kta buat thun sblmnyakn..?anywy,tu t'pulang kpd individu


anyway,aku cm b'hrp to be a better person for me,my family & all who knows me.moga2 kesilpn yg penh dibuat sblm2 ni xdiulang lg,walau dlm sengaja atau tidak.aku jugk b'hrp thun ni akn lebih membuahkan rezeki & i/allah akn diberi kesenangan,xkirala dlm bentuk fizikal,material atau mental serta jiwa.kalo kaya harta tp jiwa kacau pn wtpekn..?no point aku rasa..


'Have A Happy New Year 2010 everyone!!'

No comments: