Sunday, January 10, 2010

gerai satay...

ni citer saja2,tetiba rs nk merepek.de 1 mlm tu,aku on de way blk umh,dlm bas.ms bas stop kat traffic light,aku t'pandg 1 sign board ni..'satay wak' & de arrow tunjk gerai tu.pe yg aku tgk,gerai tu agk malap/suram,cm de lampu kecik & gerainya pn lehla dikatakn kecik gk.aku nmpk de sorg tu aku rs penjual kat gerai tu & de 2,3 org tgh tgg.aku xnmpk lk mcm de asp2 bakar satay mcm gerai jual satay yg biasa kta nmpk.

dlm kepala aku,mulala fikir mcm2.kalo aku dok dkt2 stu aku rs myb xbeli kot satay tu.sebabnya..?

1)aku nmpk gerai tu agk 'creepy',ala2 hidup segan mati xmau heheh,b'madh lk.2) biasa 'wak' tu panggilan utk org indonkn?so beso kemungkinan org yg jual tu bangsa tulakn,xsure halal ke x nya.3)aku t'fikr yg agk melampau skit merepeknya,kot2 dia de jual satay daging bukn2 mcm satay anjingke dan seumpama dgnnya,mcm yg kta penh dgr warning kalo kta g travel ke indon.

hahaha..merepekkn?yg benarnya xdela kot...kot?


gerai yg aku ckp tu yg nmpk lampu skit tu..

p/s:sorila ye,gambo agk blur& skit silau.sbb ms nmpk tu aku dh t'fikr mcm2,so ms nk snap gmbo utk msukkn dlm ni,bas dh nk jln heheh..

No comments: