Thursday, August 19, 2010

sawasdee village...bila agknya dpt jejak ye?

baru2 ni aku de tgk ulangan cite 'cantik x?' kat astro ria/prime..ala,cite ni hos dia Eric Leong,interior designer glamer tu,yg jugak hos deko bersama Eric dll..dlm cite ni,de 1 segmen yg dinamakan ruang lapang bersama Eric,cmtula..aku pn xingt tajuk penuh dia yg betul..

kali ni,eric g 1 resort yg rsnya popular gk kot kat Phuket,Thailand..nm resort ni Sawasdee Village..pe yg aku nk cite ialah,aku kagum tul tgk interior design hotel ni..dhla ala2 hiasan kampung+western+ala2 arab skit so mmg marbeles..!kalo tgk dr hiasan luar mahupn dalamnya,aku rs kalo la de rezki aku dpt jejak kat sini,mau brp kali batt DC aku nk kena caj..mana xnya,hampir sume tempat aku nk pose kot hahaha,standadla aku kn,sape xkenal,mmg gile b'posing...;pde 1 bilik yg dia tunjuk tu,siap de personal jakuzi tp kt bhg luar/dpn..xcukp ngn tu,siap b'sambung ngn pool besar hotel yg kat luar bilik lagi,kagum,kagum...

tp tula,bila agknya baru aku nk dpt jejak resort yg canteks giler ni yek..?kalo tgk pd harga yg aku survey kat web mmg rsnya smp bila2 pn xmampu kot..harga dia hampir mencecah RM 10K tuhhh!masak2..xpela,kalo xdpt jejak resort ni,carik jela resort yg canteks gk kat malaysia ni..xsama tp lebih kurang pn jdlakn...agk2nya kt mana yek..?hemmm...

No comments: