Saturday, July 3, 2010

perfume baru...

br2 ni SIL aku g S'Pore sbb de course,w/pn kg aku & dh biasa pegi,aku sj2 pesn soh dia belikn pe2 souvenir dr sana..kalo de okla,xde pn xpe...dl dia penah g S'pore jp,ms tu dia belikn key chain yg de loceng,comei je..bla aku blk S'pore & nmpk key chain tu blk aku rs mmg xkn belila tgk rega dia huhuhu...

lps blk dr sana dia de singgh umh aku..dia nk jmp MIL & adik dia yg dok umh aku tu,so dia passknla akunye souvenir yg dia belikn dr sana.dia belikn aku perfume,brand Chanel.nm perfume ni 'Allure'.Kalo xsilp aku perfume ni bukn yg u/dated,kira dh lama tp xpela,jnji free hehehe..td kuar aku try pakai perfume br ni tp aku rs bau dia xjauh beza ngn de 1 jenis perfume avon yg aku penh beli..so,xyhla susah2 beli perfume mhl kalo baunya xjauh beza pn ngn perfume avon,bleh?hihihi...

No comments: