Sunday, December 20, 2009

baby oh baby...

baby Nur Iman Farisya

dh lama plan sbnrnya,nkg melawat bespren aku,si salie yg br2 gk bsalin tu.hadiah toksah ckpla,dr jcard day ritu lg aku dh siap2 belikan..aku plan nkg sama ngn sorg lg member sekolah aku,Olin.olin ni pn dh khwin & de 2 org ank pompuan.kalo ikutkn,nkg mgg lps tp olin keja so dia ajk aku g ms cuti Maulidur Rasul br ni..tp last2 minit dia kata xjd & ajk aku g rini je,blk keja 1/2dy ktnya.aku flollow jek sbb cuti pnjgkn & aku bukn de plan nkg mn2 pn cuti ni.

salie & baby iman...abaikn la dressingnya,dlm pantang ktkn...

member aku,salie ni dpt baby girl.nama dia Nur Iman Farisya.aku suka panggil dia baby Iman je,dgr2 mcm kiut & senang nak panggil.kalo ikut cite salie,ms baby Iman lahir berat dia 3.0kg tp ms aku g melawat dia td,yg dh hmpir2 msuk sebulan umurnya berat dia xnmpk mcm 3kg++ pn,sbb dia mcm kecik sgt,comei semacam...xtau la kalo sbb dia pompuan mmg xbeso mnke or aku yg xpandai nk agk berat baby kalo tgk dpn mata.xpela,pe yg penting baby tu sihat,beso ke kecik kalo dh slalu mnum susu lama2 i/allah beso jugakkn.

ambik berkat..mnla taukn de rezki nt...

nk jadik cite,ms kami dekat2 smp umh dia dlm kul 2 c
mtu hujan lebat gile.biasanya ptg br hjn lebatkn ini x,blm ptg lewt sgt dh hujn lebat.xpela,hujan tu rahmatkn.olin dtg bwk 2 org 'askor' pompuan dia,asben dia htr kat umh salie skali ngn anak2 dia.budk2 ni dh jd mcm geng lak,sbb kebetulan nm ketiga2 budak ni de Farisya..ank olin yg sulung Farisya Rifqa & yg kedua Farisya Hanna..ha,kebetulan la plkkn..beso nt mst leh gengnyala,silp2 wat girl band heheh..merepek je aku nikn...

aku ngn Farisya Rifqa (stripe) & Farisya Hanna

k/org geram betul tgk ank olin si kakak ni..dhla comel ala2 linda jasmine,cikgu tari af tu (1,2 3...!)
..rajin senyum ngn org lak tu..siap de lesung pipit lagi,adusss cair acik dibuatnya..nasib baik xde calon,kalo x aku reserve wat menantu hahaha...

No comments: