Saturday, June 20, 2009

Sesi Cat Rumah

Hr ni turn umh aku nk kn cat.citenya mcm ni,br2 ni de dpt arhn utk semua rumah anggota yg tggl kt kuarters polis kn cat blk ngn kaler putih,nk biar seragam.rumah aku dh mmg cat putih,tp dh disebabkn ni arhn dr pihk atsn,nk xnk kn jgkla cat blk.bkn pe,sbb ktnya nt myb de org atsn nk dtg melawat slh 1 rumah kt kuarters ni secara rawak,d/org xnkla bila org tu dtg melawt nt tgk2 cat dlm rumah xseragam kaler.de hjau la biru la siap de border bagai..so,pg td d/org dtg cat,asben aku yg jg rumah ms kontrktor tu cat.ptutnya dia kj pg ni tp disebabkn de org nk dtg cat ni,t'paksala dia amk kelepsn utk jaga rumah & xperlu g keja.aku smp2 rumah dkt kul 8, d/org dh selesai kj2 mengecat.nila hasilnya,w/pn xbyk beza sbb sama ngn kaler asl cat rumah aku tp bezanya myb nmpk luas skitla sbb br cat & xletk brg2 lg.bla dh letk blk brg mcm sblmnya,komprem dh xluas dh.heheh.xpela,bak kata MIL aku selmt gk bajet,xyh nk cat lg rumah utk raya,xlama dh lg 3.4 bln jekn.bagus3x ;)

No comments: